01 juni 2012

Boek over een duurzame wereld

Maurits van Huijstee benaderde me via LinkedIn om me te attenderen op een boek dat hij geschreven heeft. Meestal negeer ik dergelijke berichten, maar deze keer trok het mijn aandacht vanwege het persoonlijke karakter. En ik werd nog enthousiaster toen ik het onderwerp zag: Maurits is schrijver van een spannend boek over een duurzame wereld en duurzame energie.


Het boek heet Diego Zonnesteek en de Magische bril. Ik kon me niet inhouden en heb het meteen besteld. Zodra ik het uit heb, mogen andere leden van DDD het lenen!
De website met meer informatie over het boek en de mogelijkheid tot bestellen (€ 14,95).
Ook de directeur van Natuur en Milieu is enthousiast over het boek:
‘Dromen van een mooie wereld is toch heerlijk … daar kun je bergen mee verzetten. Spannend tot het laatste woord.’ - Tjerk Wagenaar, directeur Natuur & Milieu

In september staat deel twee gepland om te verschijnen.

4 opmerkingen:

  1. En... inmiddels gelezen?
    De cover van het boek doet vermoeden dat het ook iets is voor kids?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het nu pas echt gaan lezen. Het is inderdaad prima geschikt voor kinderen die al goed zelfstandig kunnen lezen. Het gaat ook over pesten, anders zijn, een bril dragen en dan toch je mannetje blijven staan. Ben nu op 30% en het leest heel gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het boek eindelijk uitgelezen. Dat lag meer aan mij dan aan het boek. Ben helemaal enthousiast en klaar voor deel 2 (verschijnt in september).
    Wie wil het boek nu lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yvonne heeft het boek laatst gekocht, Timo is het nu aan het lezen. Daarna doe ik ook een poging.

    BeantwoordenVerwijderen